ישנן אינספור מתנות מיוחדות ומקוריות לנשים, אבל מתנה מקורית לאישה מגיעה דווקא בדמות מתנה רוחנית שיכולה להדגיש את קווי הרגשות והדמות של האישה עצמה. כזה הוא בדיוק פרויקט הצילומים של דיקלה לאור – צילום נשים בתנך. פרויקט ייחודי שמגיע בתור מתנה מיוחדת לכל אישה שמעוניינת לקחת חלק בחוויה סוחפת ומרגשת לכל החיים.

ספר נשים בתנך

צילום נשים בתנך – מה כל כך מיוחד בצילומים מהסוג הזה?

אחד הדברים המיוחדים שכל אישה יכולה לעשות לעצמה – זה לקחת חלק בסט צילומים מרהיב ביופיו ולצפות בצילומים העצמאיים שמתקבלים ממנו. אבל מה אם כל אישה הייתה יכולה להרגיש את עצמה מיוחדת וייחודית בזכות משחק התקפידים שהייתה לוקחת על עצמה אל מול המצלמה?

זהו בדיוק פרויקט “נשים בתנך” של דיקלה לאור שמציע לכל אישה לערוך סט צילומים בדמויות נשיות מהתנך של הגיבורות הבלעדיות שלו.

מה מיוחד בדמויות נשיות מהתנך?

לערוך סט צילומים בדמות הגיבורות ההיסטוריות של העם שלנו יכולה להיות מתנה מקורית לאישה בכל גיל. למרות שלא מרבים להעצים את חשיבותן של הנשים בתנך, לרבים מהן היה תפקיד מכריע ומשמעותי מאוד, כזה שיכל להשפיע על כל עם ישראל ובמיוחד על כל הדורות הבאים.

נשים רבות מההיסטוריה של התנך היו מוזכרות אומנם באופנים מועטים בלבד, אך דווקא האזכורים המועטים, ניתן לשים לב עד כמה הן היו חשובות ומשפיעות על כל ההיסטוריה התנכית – כי למרות שהן היו מוזכרות רק מספר פעמים, כשכבר היו מזכירים אותן, הן לקחו חלקים מאוד חשובים ומשפיעים כמו תפקידי הנהגה, השפעה על עתיד העם ועל הזרע הישראלי כולו.

דיקלה לאור – ספר הצילומים “נשים בתנך”

הצלמת דיקלה לאור מביאה לנו את הפרויקט הייחודי והמרהיב שלה שעוסק כולו בצילומים מיוחדים ועוצרי נשימה של הגיבורות התנכיות של העם שלנו! מהיום גם לך יש את האפשרות לקחת חלק בפרויקט הייחודי הזה וליצור לעצמך מתנה מקורית לאישה שתעשה לא רק לך נעים עם עצמך, אלא גם תשאיר חוויה ייחודית ומהנה לכל החיים.

אין כמו צילומים מרהיבים ומיוחדים ועוד בעיקר צילומים שמחזירים אותנו לדמויות המשפיעות ביותר. השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.